Codzienne praca  nad markami czyni nas profesjonalistami ale dopiero wolontariat wydobywa z nas potencjał i stawia w nowym świetle, a co za tym idzie przed nowymi wyzwaniami.

TED Talk jest ruchem, który inspiruje i poszerza horyzonty. Mowy TED już uznawane za standard wypowiedzi nie przekraczają 20 min i przy minimalnej ilości slajdów (treści)  przybliżają idee, które czasami nie miałyby szans na ich poznanie. TEDx jest lokalnym wydarzeniem, które ma za zadanie wyszukiwani takich interesujących idei i pomaganie w ich upublicznianiu. Niektóre są przełomowe, a niektóre bardzo niszowe ale czynią nas bogatszymi w zalewie wiedzy jaką możemy znaleźć w internecie. 

Event 2021, który odbył się 9 grudnia pod hasłem What Now? zgromadził na sali w Teatrze 6 piętro 450 osób, a obejrzało go ponad 18 tys. odbiorców online.

To co było wielkim wyzwaniem to jego zorganizowanie w ciągu 3 miesięcy w zupełnie nowym zespole. Wspaniałym okazała się ogromna energia każdej z członkiń i członków oraz chęć wielkiego zaangażowania pomimo wielu własnych, codziennych zadań. Efektem tego jest nowa społeczność, która nawzajem wspiera się w nowych projektach i aktywnie uczestniczy we wzajemnej pracy. 

Dla mnie to wydarzenie stało się okazją do przeprowadzania niezmiernie interesującego live wywiadu z Iwo Zmyślonym o przyszłości, która z pewnością jest kobietą! Poza nadzorowaniem działań  marketingowych mogę się także z dumą pochwalić reżyserowaniem całego eventu, który przebiegł zgodnie z planem dzięki współpracy z całym zespołem.

Wolontariat to nie tylko przygoda, to możliwość sprawdzenia swoich umiejętności oraz nauczenia się wielu nowych, bo czasem tak trudno jest wyjść ze swojej strefy komfortu.

#TEDx #TEDxWarsawWomen #wolontariat #comfortzone #eventmarketing #live #power